Kantoor schoonmaak

Ben je op zoek naar een betrouwbaar, professioneel schoonmaakbedrijf voor de schoonmaak van je kantoren, showroom, winkel, horecazaak, ...? Dan moet je bij Comfort Cleaning zijn! Wij bieden op eenmalige of periodieke basis een brede waaier schoonmaakdiensten aan.

Vraag je offerte op maat aan
of contacteer ons bij verdere vragen.

Ben je op zoek naar een job in de kantoorschoonmaak? Bekijk hier onze openstaande vacatures kantoorschoonmaak.

Gratis offerte

Laat je gegevens na en we bezorgen je zo snel mogelijk een duidelijke offerte.

*
*
*
*
*
*
*

In onze Privacy & Cookie Policy informeren we u over de gegevens die wij verzamelen wanneer u onze website bezoekt en waarvoor we die gebruiken.

Wat houdt de schoonmaak van kantoren in? 

Elk bedrijf heeft zijn eigen behoeften voor de schoonmaak van hun kantoren, sanitair of refter. Toch zijn er enkele standaard taken binnen kantoorschoonmaak:

  • Droog en/of nat afstoffen van kantoormeubelen en apparaten (telefoon, computerklavier, ...).
  • Droog en/of nat schoonmaken van vloeren.
  • Leegmaken van vuilnisbakken.
  • Onderhoud van het sanitair.

Daarnaast kunnen onze kantoor schoonmakers ook zorgen voor:

  • Inladen en uitladen van de afwasmachine.
  • Afval beheer.
  • Aanvullen van de koffie- en soep automaat.
  • Inladen en uitladen van de wasmachine en droogkast.
  • Planten water geven.
  • Vergaderzalen voorzien van dranken en verse glazen.
  • Sorteren van leeggoed.

Kortom, het creëren van een nette werkplaats rondom rond de medewerkers. Comfort Cleaning biedt een vakkundige reiniging aan, met zowel aandacht voor de hygiëne als het schoonmaakresultaat.

Wens je extra diensten op te nemen zoals ramen wassen van je kantoor, je kantoor schoonmaken in de avonduren, ...? Dat is steeds mogelijk!

Wil je je bedrijfsgebouwen een boost en nieuwe uitstraling geven met een gevelreiniging, dakreiniging of de schoonmaak bij oplevering van een nieuw aangekocht pand? Ook helemaal mogelijk!

Wil je de opties voor je bedrijf te bespreken? Neem contact op!

Daarom kies je voor Comfort Cleaning

  • De planning van de kantoorschoonmaak wordt vooraf in onderling overleg met je bedrijf besproken.
  • Wij streven naar een vaste planning waarbij de schoonmaak van de kantoren doorgaat op een vaste dag, een vast tijdstip en een vast medewerkers duo.
  • Comfort Cleaning biedt zijn medewerkers de nodige opleidingen om zo de kwaliteit en de veiligheid tijdens het werk te garanderen.
  • De klant kan in zijn digitaal klantenportaal de eigen planning consulteren en opmerkingen doorgeven – tevens kan verlofperiode – inhaalbeurt hier worden ingegeven.
  • Comfort Cleaning werkt met eigen professionele schoonmaakproducten en materiaal die de medewerkers telkens terug meenemen. Zo blijft er niets in de weg staan in je bedrijf.
  • Werkbonnen worden digitaal verstuurd na iedere gepresteerde beurt. Zo kan je als klant steeds een eindcontrole uitvoeren op de gepresteerde tijd.
  • De sterkte van Comfort Cleaning is dat wij steeds vervanging kunnen bieden wanneer je schoonmaakbeurt op een feest- of brugdag valt.
  • Comfort Cleaning blijft werkzaam tussen Kerst- en Nieuwjaar, alsook tijdens het zomerverlof.
  • Wij bieden steeds vervanging bij afwezigheid van een personeelslid in onderling overleg met je bedrijf.

Conclusie: clean companies build happy workplaces.

Heb je vragen of wil je een afspraak inplannen om de opties voor je bedrijf te bespreken?

Onderstaande tevreden klanten gingen je voor

Kantoor schoonmaak bij Vertimac-Altitop - Waregem

Schoonmaak van kantoren, showroom en periodiek ramen wassen bij Aqualex - Deerlijk

Kantoor schoonmaak en periodiek ramen wassen bij Callens - Waregem

Kantoor schoonmaak en opleveringsschoonmaak werven van Eribo - Waregem

Schoonmaak kantoren en showroom bij Citroën De Blauwe Vogel - Eke

Kantoor schoonmaak bij Fixatti - Nazareth

Schoonmaak van de winkels bij GIKS - Waregem

Schoonmaak kantoren en showroom bij Kartonnage Lefevere Beel - Wielsbeke

Veel voorkomende vragen

Welke opleidingen krijgen jullie kantoor schoonmakers?

Wanneer onze medewerkers bij ons starten kunnen ze rekenen op een grondige opleidingsperiode om het reilen en zeilen binnen ons bedrijf goed te leren kennen. Ook tijdens hun verdere carrière voorzien we de nodige vormingen die aanleunen bij de job.

Moet ik poetsproducten en poetsmateriaal zoals een stofzuiger voorzien?

Neen, Comfort Cleaning werkt met eigen, professionele schoonmaakproducten en materiaal die de medewerkers telkens terug meenemen. Jij hoeft dus niets te voorzien.

Hoe komen de kantoorschoonmakers 's ochtends vroeg binnen in mijn bedrijf?

We bespreken vooraf met de klant of we een alarmcode en/of sleutel kunnen krijgen om toegang te krijgen.

Hoe weten de schoonmakers wat en waar ze moeten poetsen?

Vooraf wordt er een offerte opgesteld waarin de ruimtes en taken worden besproken. Bij aanvang van de opdracht wordt het team begeleid door onze schoonmaakcoördinator, die alles uitlegt, opstart en vervolgens ook opvolgt.

Welke talen spreken de kantoorschoonmakers?

Onze medewerkers spreken voornamelijk Engels en/of Nederlands.

Kunnen jullie onze kantoren schoonmaken tijdens het weekend? 

Weekendopdrachten kunnen ingepland worden mits een toelage voor weekendwerk.